Tüketimine Haberleri
Şirketlerden yeşil projeler
Küresel ısınma, petrol fiyatlarındaki artış, petrol rezervlerinin azalması ve bu gelişmelere paralel olarak tüketicilerin satın aldıkları ürünle...
Şirketlerden yeşil projeler
Küresel ısınma, petrol fiyatlarındaki artış, petrol rezervlerinin azalması ve bu gelişmelere paralel olarak tüketicilerin satın aldıkları ürünle...
Şirketlerden yeşil projeler
Küresel ısınma, petrol fiyatlarındaki artış, petrol rezervlerinin azalması ve bu gelişmelere paralel olarak tüketicilerin satın aldıkları ürünle...
"AKP Tercih Yapmalı"
Newsweek AKP nin, Tam Liberalizm ile Son Dönemdeki "Çoğunlukçu Eğilimlerini Güçlendirmeyi Sürdürerek Mahkeme Kararına Meydan Okuma" Arasında Bir Terci...
"AKP Demokratik Laik Siyaset ile Çoğunlukçu Eğilim Aras
Newsweek Dergisinde Washington Enstitüsü nün Kıdemli Uzmanı Soner Çağaptay İmzası ile Yayımlanan Makalede Anayasa Mahkemesi Kararının Ardından AKP nin...
Carrera ailesi tamamlanıyor
Porsche nin coupe ve cabrio karoserlerle sunduğu Carrera 4 ve Carrera 4S de yeni ön-arka tampon, stoplar ve sinyaller de olduğu gibi sadece farklı çiz...
9 Bin Yıldır Süt İçiyoruz
9 Bin Yıl Önce Atalarımız İçiyordu. Bugün Hala Tüketiyoruz. Araştırmalar 9 Bin Yıldır Süt İçtiğimizi Kanıtladı. 9 bin yıl önce atalarımız içiyor...
9 Bin Yıldır Süt İçiyoruz
9 Bin Yıl Önce Atalarımız İçiyordu. Bugün Hala Tüketiyoruz. Araştırmalar 9 Bin Yıldır Süt İçtiğimizi Kanıtladı. 9 bin yıl önce atalarımız içiyor...
Alkollü İçkiden Uzaklaştık
Araştırma Şirketi Nielsen in Raporuna Göre 2008 in İlk 6 Ayında Türkiye de Alkollü İçecek Tüketimi Yüzde 12 Azaldı. Araştırma şirketi Nielsen’in...
Temel Gıdaya Yüklendik Alkollü İçkiden Uzaklaştık
Araştırma Şirketi Nielsen in Raporuna Göre 2008 in İlk 6 Ayında Türkiye de Alkollü İçecek Tüketimi Yüzde 12 Azaldı. Araştırma şirketi Nielsen’in...
Yaz Aylarında Kalp Krizi Geçirenlerin Sayısı Artıyor
Kardiyoloji Uzmanı Dr. Özgür Avşar, Mevsim Normallerinin Üzerinde Seyreden Sıcaklıklar Nedeniyle Kalp Krizi Geçirenlerin Sayısında Artış Olduğunu Beli...
Meme Kanseri Tedavisinde Yağ Tüketimini Azaltanlarda Tek
Yapılan Araştırmalarda Ameliyattan Sonra Yağ Tüketimini Azaltan Hastalarda, Meme Kanserinin Tekrarlama Riskinin Ciddi Oranda Düştüğünün Belirlendiğine...
Meme Kanseri Tedavisinde Yağ Tüketimini Azaltanlarda Tek
Yapılan Araştırmalarda Ameliyattan Sonra Yağ Tüketimini Azaltan Hastalarda, Meme Kanserinin Tekrarlama Riskinin Ciddi Oranda Düştüğünün Belirlendiğine...
İzmir Valiliği Hıfzıssıhha Güvenilir
İzmir Valiliği,İl Hıfzıssıhha Müdürlüğü nün Güvenilirliği Konusunda Hiçbir Kişi ya da Kurumun Tereddüte Düşmesine Gerek OlmadığınıBildirdi. İzmi...
Yüksek Seslisi İçki İçiriyor
Yüksek Sesli Müziğin Barlardaki Müşterileri Daha Fazla ve Daha Hızlı İçki İçmeye Teşvik Ettiği Ortaya Çıktı. Yüksek sesli müziğin barlardaki müş...
Yüksek Sesli Müzik İçkiye Teşvik Ediyor
Yüksek Sesli Müziğin Barlardaki Müşterileri Daha Fazla ve Daha Hızlı İçki İçmeye Teşvik Ettiği Ortaya Çıktı. Yüksek sesli müziğin barlardaki müş...
Şanlıurfa Belediyesi Zabıta Ekipleri Lokantaları Denetled
Şanlıurfa Belediyesi Zabıta Ekipleri Tarafından Şehir Merkezinde Bazı Lokanta ve Gıda İmalatlarına Yönelik Denetim Gerçekleştirildi. Birim Müdürleri v...
Fakirin mangalı zamlanıyor
Özellikle ucuz fiyatı sebebiyle dar gelirli vatandaşın yoğunlukla tükettiği tavuğun, girdi maliyetlerinin artması nedeniyle bir haftada iki zam ...
İstanbul un Suyu Tehlike Çizgisinde
İstanbul un Su Sorununa 2040 a Kadar Çare Olacak Diye Dört İl Aşıp Kente Getirilen Melen Çayı Sos Veriyor. İstanbul’un su sorununa 2040’a kadar ...
Kansere Karşı Akdeniz Diyeti
Uzmanların Yaptığı Son Araştırmalar Sonucu "Akdeniz Diyeti"nin Kanser Riskini Yüzde 22 Oranında Azalttığı Ortaya Çıktı. Bilim Adamları, Meyve ve Sebze...














